چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۸:۲۱:۵۹

دسترسی به دریا یعنی دسترسی به كل دنیا و این مزیت چابهار است

باشگاه خبری فراساحل: نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق اهداف سند توسعه در استان باید از ظرفیت دریا و دریانوردی بهترین بهره را گرفت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، عبدالغفور ایرانژاد نماینده مردم چابهار در مجلس با بیان اینکه بندر چابهار یكی از ظرفیت‌های بالقوه سیستان و بلوچستان برای توسعه همه جانبه استان و كشور است گفت: باید با برنامه ریزی دقیق، از این بندر در جهت پیشرفت اقتصاد منطقه و توسعه روابط بین‌الملل بهره گرفت.


وی اظهار کرد: اعضای مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی كرده‌اند كه برنامه‌های خود را در كمیسیون‌های عمران و اقتصادی را با اولویت بندر چابهار مورد پیگیری قرار داده و به مرحله اجرا بگذارند. نماینده مردم چابهار در مجلس در ادامه تصریح کرد: اتصال بندر چابهار به راه‌آهن در آینده نزدیك، معافیت 15 ساله مالیاتی برای سرمایه‌گذاران، افزایش ظرفیت سالانه تخلیه و بارگیری كالا از 2.5 میلیون تن كنونی به شش ‌میلیون از مزیت‌های بالقوه این بندر است.


ایرانژاد خاطرنشان کرد: به طور قطع استفاده از ظرفیت‌های چابهار و ایجاد واحدهای تولیدی و زمینه سازی برای رشد اقتصادی منطقه، به توسعه اشتغال پایدار در همه شهرهای سیستان و بلوچستان كمك شایانی می‌كند. وی ادامه داد: بكارگیری توان تبلیغاتی برای معرفی قابلیت های مهم بندر چابهار و ایجاد خطوط كشتیرانی و بیمه دریایی برای دریانوردان از نكاتی است كه باید بیشتر به آن توجه شود. عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دسترسی به دریا به معنای دسترسی به كل دنیاست و چابهار از این مزیت برخوردار است.



  کد خبر : 2174
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :